...

سلام ، آمدم تا باشم

سلام ، آمدم تا باشم

طبقه بندی موضوعی

چه خوب شد بدنیا اومدی

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

بعضی موقع ها عشق را می شنوی و آرزو می کنی بعضی وقتها داری  عشق را زندگی میکنی و شده برایت تکراری.

 همانطور که برای کسانی زندگی می کنی که دوستشان داری کسانی هم هستند برای این زندگی می‌کنند که دوستت دارند . تحملها و تحمیلت. تحمل ناز معشوق و تحمیل خواسته است به عشق زندگیت.

زندگی کردن با کسی که دمدمی مزاج است ،زیاد گیر می دهد، زیبایی را بدون تقید تعریف می کند، کمی سربه هواست ، به هر کاری که وارد می شود خودش را غرق در آن می کند ، زود رنج است،  عصبانیتش بد فرم است  احساساتی است  سخت است و من اینگونه ام.

حالا دوباره خورشید و ماه چرخیدند و شده سالروز تولد همسرم . از سال 81 تا کنون توانسته مرا تحمل کند یعنی خیلی دوستم دارد.

پانزده سال از عمرت صرف خوشبختی من شد ممنونم

 تا همین جایش هم معنی زندگی را کنار تو طوری درک کرده ام که تعریفش برای دیگران شبیه آرزو و خیالبافی است در حالیکه  برای من عین واقعیت است واین همه خوشبختی آفریده دستان و اخلاق توست که چه زیبا آفریده ایست ممنونم.

 از این ببعدش با خداست

برای من مهم نیست چندمین سال تولدت هست ، همین که داری با من طوری زندگی می کنی که خوشبختی عادت روزانه من شده اهمیت دارد همین که هستی و داری با قلبت زندگی را گرم میکنی و بچه ها را بزرگ می کنی مهم است

 همین که هستی ، کنار من ، برای زندگی مان،  جای تشکر دارد .

 روشنی خانه من ، شمعی که دیشب به نسیم  سینه تو خاموش شد خبر از روشنی باردگر خانه و قلب من داشت  پانزدهمین سال گذر ثانیه ثانیه عمر تو کنار من برای من که خیلی شیرین و دلچسب است

 دمت گرم که هستی و خوشبختی را برای من نگه میداری.  

عجله دارم باید زود برم وگرنه خیلی بیشتر از اینهاست متن قلب من به قلب تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۱
علی اکبر قلیچ خانی

نظرات  (۲)

۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۳ زهرا حاجی محمدی
ممنونم به خاظر متن زیبایت. وجود خودت عشق افرینه مهربان وگرنه که بدون تو و وجودت فقط سرماست که باقی میمونه 
پاسخ:
سلام 
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۰۵ حاجی حسینلو
زندگی بی عشق مفت هم گرون؛امروز ۱۱ بهمن تولد دخترم بود،از دیشب باز درگیر فکرهای وسواسی شدم،عاقبتش چی میشه؟میتونم بهش شاد زندگی کردن رو یاد بدم،یاد میگیره چیکار بکنه که خوشبخت باشه؟خدا براش چی کنار گذاشته؟....نکنه غمگینش کنن؟نکنه حس بکنه که باخته؟؟نکنه....
خوندن متن عاشقانه مردی که خانومش متولد ۱۱ بهمن یه نشونه خوبه برام،شما هم مسلما درک میکنید که دختر متولد ۱۱ بهمن یکی از شیرینترین و دوست داشتنی ترین دخترهای روی زمین،خوشبختی و شادی حقشه،از خدا خوشبختی و شادی رو کنار شما و فرزندانتون برای خانومتون میخوام.
پاسخ:
خدا براتون نگهش داره و عاقبت بخیر بشن الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی