...

سلام ، آمدم تا باشم

سلام ، آمدم تا باشم

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دارم به ذلت می اندیشم، کمی هم مطالعه. این حلقوم شریفی که هیهات منا الذله را فریاد زد منظورش چه بوده؟ اهل ذلت، مرام و مسلک شان و این که بخواهم همان شعار اهل عزت را فریاد کنم می توانم یا نه ؟

به لقلقه زبان، شدنی است به رفتار چگونه است؟ آن هم شدنی است یا نه.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۴
علی اکبر قلیچ خانی

اگر داستان یوسف، برادری نداشت چطور پیش می رفت؟ این همه بلا به جرم برادر داشتن. خوبی که، زلیخا را از همه جلالت زن پادشان بودن به دوره گردی دور سرش می کشاند در سرزمین خود گرفتار برادرانی شد که چشم دیدن خوبی اش را نداشتند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۳
علی اکبر قلیچ خانی

 

"این نوشته واقعی است "

+++

رفته بودم دفتر یکی از رفقای قدیمی ام. او رئیس برگزاری آزمونهای راهبری قطار است . چند وقتی بود ندیده بودمش. رفتم حالی از خودش و خانواده اش بپرسم. از پشت میزش بلند شد آمد کنار من نشست خیلی آرام طوری که صدا به پارتیشنهای بعد نرسد شروع کردیم به صحبت و حال و احوال.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۶
علی اکبر قلیچ خانی


روزی که نامه دعوت می فرستی برای حضرت خورشید حتی اگر در شب ظلمانی و چاه منجلاب دنیایی‌ات گیر کرده باشی، او درخشنده چو ماهی را که تمام نورش عاریت از حضرت آفتاب است پیک خود می کند تا بشود روشنای بیرونی و انگیزه کاملی برای خروج ازچاه نشینی ات . برای رسیدن به پهنای بیکران آسمان آزادی.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۴
علی اکبر قلیچ خانی

دوستان برنامه سالگرد برای آسید علی آقای نجفی برسر مزارشان گرفته اند .قطعه 57 بهشت زهرا. سخنرانش حاج حسین الله کرم است (که نمی دانم ایشان چه ربط علمی و عملی به آسید علی آقا دارد) مداحی هم با حاج حسین سازور است همین پنج شنبه 10مهر ساعت 4 بعد از ظهر. برای احترام به زحماتی که ایشان برای اسلام عزیز در همین محله خودمان کشیده اند . پیشنهادم تشریف فرمایی تان است واگر نشد یک فاتحه  و صلواتی نثار ایشان قرائت نمایید، لطفا.

+++

آزادی تعریف ساده ای  دارد، جایی که مجبور نیستی و حق انتخاب داری، می توانی خود را آزاد بشماری.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۷
علی اکبر قلیچ خانی