...

سلام ، آمدم تا باشم

سلام ، آمدم تا باشم

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

عکسی که گذاشتم تصویر آن هیئتی که در ذیل نوشته ام نیست، عکس مربوط به هیئت مولودی  خانه رضاملانوری است.  گوشه سمت راست تصویر، در آن اتاق، پدر رضاملانوری است که نشسته و دارد از دور ،جوانی کردن جوانش را نگاه می کند و شاید خوش است که فرزندش چه خوب دارد جوانی می کند...اصغر قدیانی دارد می خواند، ابراهیم با پیراهن سفید وسط نشسته، خدابیامرز غلام برغمدی پشت سر ابراهیم، سمت چپ تصویر، آن که نیمرخ عینکی دارد رضا ملانوری است،شال به گردن، علی رمضانی است و...

+++

یادش بخیر ، درست یادم نیست سال 73 بود یا 74 ، بچه های هیئت تصمیم گرفته بودند برنامه ولادت حضرت زهرا را خیلی پر شور  و پر رونق برگزار کنند .

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۰
علی اکبر قلیچ خانی

شب جمعه ای که گذشت قرآن اول هیئت را محمد حسین قدوسیان خواند من که خیلی ذوق کردم . پسرها و دخترها دارند کم کم بزرگ می شوند و جای پدرها و مادرها را در هیئت پر می کنند. الان هیئت دو تا قدوسیان پاکار دارد . یکی پدر یکی پسر. این طور زندگی و ثمره هایش چقدر زیبایند . پشت به پشت اهل محبت . خدا آخر و عاقبت ما و بچه های ما و بچه بچه های ما را به محبت و خدمت به حضرتش  گرم و استوار نگه دارد . آبدارخانه هیئت کم کم دست پدرها می افتد و میانداری هیئت دست پسرها.

 در این دستگاه پیر شی محمد حسین قدوسیان. هم پدرت هم مادرت را خیلی دعا کن که پایت را به اینجا وصل کردند.

برای روز مادر

·        در ایران، ولادت حضرت زهرا

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۲
علی اکبر قلیچ خانی
  • یک موقع ها بدجوری نوشتن‌ات می آید و گونی گونی موضوع به ذهنت فشار می آرد که ما را بریز بیرون از کله ات. بعضی وقت ها هم،  نه تو خیلی حال نوشتن داری و نه دوستان حس خواندن .
۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۳
علی اکبر قلیچ خانی


آوینی را وقتی شهید شد شناختم. بعد از تشییع جنازه اش. آن موقع جوانکی 20ساله بودم .صدایش را دوست داشتم -وقتی که روایت فتح پخش می شد- ولی نمی شناختمش. تا اینکه با رفتنش ماندگار شد.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۳
علی اکبر قلیچ خانی

خواستم یکی از قاسم آبادها بناممش دیدم مطلب بیشترش علمی است که از ویکی پدیا عاریت گرفته ام گفتم بگذار بهمین نام "گوش" ثبت شود . از مقوله علمی، بنده منظوراتی دارم کمال دقت در فهم مطلب بی شماره  برای راحت الحلقوم شدن متن شماره شده  موثر است.

+++

گوش اندام حسی است که صدا را دریافت می‌کند.

۱۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۱۰
علی اکبر قلیچ خانی

بچه دربغلش بود، تازه یکسالش شده بود،  تو چشمای بابا نگاه می کرد ، با زبون تازه درآورده اش می‌گفت بابا ، یا بوسش می کرد ویا  لپ‌هاشو می چسبوند به لبای بابا، زنش‌ روبرویش ایستاده بود،

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۰
علی اکبر قلیچ خانی

دستورات حضرت، ، سرپیچی ها و آغازانحرافها. همان طور که تک تک افرادی که جمع شدند و حکومت تشکیل دادند و آتش آوردند باید به دقت شناسایی و معرفی شوند که ابتدا و انتهاشان به چه جریانی وصل بوده باید روشن نمود  که در کل جریان  صحبت از اتفاق نیست بلکه برنامه ای کاملا مشخص و از پیش تعیین شده داشته‌اند که می دانستند چه زمانی باید خود را به حضرت نزدیک کرده و چشم های مردم را از کنار حضرت بودن پر کنند و می دانستند کجا هم وقت حرف گوش کردن از حضرت نیست و باید کار خودشان را انجام دهند .

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۲
علی اکبر قلیچ خانی