...

سلام ، آمدم تا باشم

سلام ، آمدم تا باشم

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بعضی از دوستان را اگر بخواهم بنویسم نمی توانم خاطره وار بگویم چون آنها چنان زمانی از عمر و زندگی من را از خودشان پر کرده اند که باید بگویم از ده دوازده سال پیش تا حالا، من و ابوالفضل اخوان. عمری که با هم گذراندیم.

به دوستانی که بیشتر با او یار غار بودند تسلیت میگویم مثل حمید صحراپور ... فکر می کردم که این منم که ابوالفضل را اینقدردوستش دارم، روز تشییع جنازه اش فهمیدم دوست داشتنی ها را همه دوستشان دارند. خیلی هم دوستشان دارند. پرمحبت ها دوستان زیادی دارند .

۹ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۵
علی اکبر قلیچ خانی

یکی از بزرگترین مشکلات حکومتهای دینی در طول تاریخ تاکنون این بوده که حاکمان و ایادی شان نتوانسته اند از ابزار قدرت و ثروتی که در اختیارشان قرار گرفته در راستای استقرار اصول و مرام دین استفاده نمایند . نگاه حکومتی و همراه با اعمال  قدرت دستگاه های مجری به حفظ دین، منجر به خشونت طلبی آمران و ناهیان شده  و منزلت و شخصیت انسانهای مورد امر و نهی خدشه وارد گردیده است .

به درازای تاریخ هم  باعث ایجاد اعتراضات و شکایتهایی از متن جامعه و متفکرین دینی گردیده که خشونت در برخوردها شخصیت اجتماعی  جامعه را زیر سئوال می برد و دین، سازگاری با جامعه بی شخصیت ندارد - و تجربه هم نشان داده که همینگونه  بوده است - و بسیاری از حکومتهای دینی که بر اساس سایر ادیان آسمانی  تشکیل شده  به دلیل عدم رعایت و اصلاح ساختارشان در توجه و ارتقای دینی جامعه ، منجر به تحریف و از دست دادن وجهه اجتماعی و خانه نشین نمودن  دین گردیده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۳
علی اکبر قلیچ خانی

سی شب سی پیاله . ماه مبارک رمضان 1436 قمری مصادف با تیرماه سال 1394 شمسی

ماه مبارک امسال نیز به پایان رسید برای سال دوم است که برنامه سخنرانی شیخ جعفری که سایه اش بر سرمان  مستدام باد در مسجد صاحب الزمان برگزار شد. برنامه ای خوب  و با کیفیت متناسب با شبهای خوب رمضانی. از عزیزان تصمیم گیر مسجد که کمال همکاری را در برگزاری مراسم در مسجد صاحب الزمان داشتند نهایت تشکر وآرزوی توفیق الهی را دارم.

نیم ساعت جزء خوانی حسین عزیز که صدایش قسمتی از سمفونی ماه مبارک من شده و چهل دقیقه تا یکساعت منبر و ده تا پانزده دقیقه هم مناجات و عرض روضه. باشد که همه عزیزان و بزرگوارانی که در برپایی، برگزاری و رونق مجلس ماه مبارک نقش داشته اند به استخدام خادمی نفس شان در محضر شریف حضرتش نائل گردند. خیلی ها زحمتشان به چشم بود خیلی ها هم نه،  وجود دیگری سمیع و علیم است که همه را می بیند .

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۸
علی اکبر قلیچ خانی