...

سلام ، آمدم تا باشم

سلام ، آمدم تا باشم

طبقه بندی موضوعی

ارادت نامه

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

برای مولود کعبه

تنها جایی که برای رسیدن به حق، شخص  ملاک می شود وجود  فرد منفرد جناب عالی اعلی حضرت امیرالمومنین است . همه برهانها و قوانین و قرآنها اگر تو را به دم خانه حضرتش نرسانند ضلالتی بیش نیستند . اصل و  اساس همه تشخصها و همه رفعتها ست.  کسی که حق به دنبال او دارد راه می رود.  الحق  در معیت قیومیه با حضرتش قرار گرفته و معتبر گردیده الحق مع علی .

 دار وجود از ارذل مقدار و ادنی مرتبه اش تا اعلی علیین ، محتاج قدمهای شاه نجف و اولاد محترمشان بوده و خواهد بود  تا رشحات حق شان ظهور وبروز یابد.

ای مسیر و راه تو  غایت آمال عارفین

برای حق و حقیقت  ولادت حضرتش مبارکباد....

کنایتی برای روز پدر

راستی دستهایی که دست تو را گرفت و بلندت کرد تا بایستی و رفتن و راه  را نشانت داد و پشت سرت آمد تا تو  هم  راه بیفتی  پدرت بود . آنقدر مهم اند که اگر نباشند آیه های قرآن هم  دلش برایت می سوزد . فاما الیتیم فلا تقهر.  دست شان به شدت بوسیدنی است .... لطفا زحماتشان را نفروشیم.  



به احترام  عالمه غیر معلمه

دستهایت بسته باشد اسیر نامرد ترینها باشی و  درسوگ عزیزترینت ، به نا کجا آبادها به اسارت و تحقیر بکشانندت تا چیزی از راه و مسلک و اعتقادت نماند  ولی چنان سرنوشت را به متانت ایمان و طمانینه  رفتار و برندگی کلام و آتش عشق و  مبارزه مردانه ات  به بازی بگیری که حتی خرابه های اقامت تو شود زیارتگاه بزرگان روزگار، کشته تو همان که آنقدر کوفتند و زیر لگد بردنش تا چیزی ازش نماند بشود سید شهیدان خدا،

 اسارت تو همان که نوشته اند بد تر از اسیران ترک و روم به خیابانها و بیابانها کشیدند شود انبر برش یوغ همه  بی بند و باری ها ...

و خودت  آرام و  صبور و غیور و عاشق تا آخر راه ، گرد محبت دوست بپاشی  که هر که تو را شنید لبیک یا حسین ورد زبانش گردید

هیچ کسی نه دانسته نه توانسته که چنین طور زمین را بپیماید و عشق را ترسیم کند الا زنی که دختر شیر خداست .

 اگر می خواهی نامش را به زبان جاری سازی ، به تمام قد باید  بایستی  ، عقیله همه عقلا عارفه همه عرفا   یگانه عاشق راستین،  حضرت  خانم زینب سلام الله علیها.


سلامی به اعتکاف

از شب بدنیا آمدن پدر تا بعد از نماز مغرب رحلت خانم ، فرصت مغتنمی است برای اهل  خداپرستی. اعتکافی که شروعش  با شکست خانه خدا آغاز  تا پایه های توحید کارگذاشته شود  و پایانش به اندیشه در سیر زندگی و  رفتن خواهر پایدار و استوار راه توحید و محبت است ، برای خدا هم این ایام عزت و بوی دیگری دارد.  آغاز راه و پایانش ، سه روز  بست نشینی  و در خود فرو رفتن ، پناه به آرامگاه  موحدان و غور در دریای مومنان، شاید از این راه نسیمی رسد .

هر چند قدمی از قدمهایشان را توان برداشتن نیست ولی آرزو و مناجاتش که شدنی است . در حد  وهم خود هم اگر طالب و پیرو مسیر حق باشیم ، هستیم.

  کم نخواسته ایم اگر مناجات کنیم که تا آخر عمرمان و در تمام مراتب وجود و مواطن هستی ما ن،
ای خدای علی عالی اعلی و پشت و پناه عمه سادات

 سرگرمی و دلمشغولی  و اشتغال مان را  پیروی  راستین این ابتدا و این مسیر قرار بده .



+++

خوش بحال حال سعدی که گفت:

آب حیات من است خاک سر کوی دوست

گر دو جهان خرمی است ما و غم روی دوست

ولوله در شهر نیست جز شکن زلف یار

فتنه در آفاق نیست جز خم ابروی دوست 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
علی اکبر قلیچ خانی

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید امیدوارم همه ی ما قدر زحمات پدرامونو بدونیم وهمچنین پیرو مسیراسلام باشیم که حضرت زینب س برای زنده نگهداشتنش رنج اسارت وکشته شدنه عزیزانشون رو تحمل کردن 
پاسخ:
سلام، ممنون که سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی